Franczyza
"VEAN" jest największą siecią salonów i studiów tatuażu na świecie. Firma powstała w 2011 roku, odkąd aktywnie się rozwija i rośnie w siłę.

Nasza firma ma dość szeroki zakres działań, ale głównie specjalizuje się na branży tatuażu. Robimy wszystko, aby wejść na zupełnie nowy poziom.

Dziś jest 2021, a przytłaczająca większość specjalistów od tatuażu nadal wynajmuje sobie lokale, które pozbawione są właściwych sterylnych warunków.

Dlatego naszym celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie w każdym mieście Ukrainy.

Od studenckiego śniadania w stołówce uniwersyteckiej po największe studio tatuażu na świecie
Cześć, nazywam się Igor Hanzha. Jestem założycielem sieci studiów tatuażu VEAN TATTOO.

8 lat temu nawet nie myślałem, że zaangażuję się w tak duży projekt związany ze sztuką tatuowania. Odbyłem swoją praktykę zawodową w bardzo młodym wieku, w małym miasteczku nad brzegiem Morza Azowskiego w Berdiańsku.

Na początku 2000 roku pracowałem na jednej z miejskich plaż. W 9 klasie szkoły podstawowej pracowałem jako sprzedawca telefonów komórkowych. Po szkole poszedłem na studia do Akademii Morskiej, tam zostałem zauważony przez niemiecką firmę załogową i ostatecznie podpisałem 5-letni kontrakt sponsorski na czas studiów.

Jak tylko skończyłem 18 lat, rozpocząłem pracę na morzu. Po pierwszym kontrakcie z marynarką wojenną dostałem część pensji, po czym zająłem się reklamacją towarów różnych firm, a konkretniej uzyskiwałem przychód od stawki procentowej ze sprzedaży. Nieźle mi poszło, ale wkrótce musiałem znów wrócić do pracy w marynarce wojennej. Po drugim locie pomyślałem o tym, aby spróbować otworzyć własny biznes. Pewnego dnia siedziałem z kolegami z grupy w jadalni i słuchałem, jak jeden z moich przyjaciół opowiadał o udanym tatuażu, zrobionym przez mistrza, który prawie nigdy nie ma wolnych terminów. Kolega spróbował swojego szczęścia i namówił tatuatora, aby ten zapisał go w tym miesiącu. W tym momencie długo się zastanowiłem i powiedziałem: „Otwórzmy sobie studio tatuażu w Chersoniu.” Tego samego dnia zacząłem zagłębiać się w temat i badać konkurencję.

Popełniłem wiele błędów, więc w ciągu 2 lat wychodziłem na czysto, a czasem nawet poniżej budżetu. Igor Hanzha Założyciel sieci studiów tatuażu VEAN
Rozwój kariery

Długo można pisać o swoich błędach przez pierwsze 2 lata, a dodatkowo łączenie biznesu z pracą na morzu w ciągu 5 lat. Nawiasem mówiąc, moja kariera na morzu rozwijała się bardzo szybko i dobrze, w wieku 25 lat miałem miesięczne wynagrodzenie ukraińskich menedżerów. W 2013 roku otworzyłem salon tatuażu w Berdiańsku i od tego czasu rozpoczęła się nowa era rozwoju firmy.

Do 2015 roku otworzyliśmy 6 salonów, a następnie co roku zwiększaliśmy tempo rozwoju. W 2018 roku przestałem żeglować i do dziś przerwałem swoją karierę w marynarce wojennej. A od 2018 roku zacząłem w pełni angażować się w tworzenie marki i jej rozwój, dlatego wynajęliśmy pierwsze biuro (a raczej jego podobieństwo). Był to pokój w centrum miasta z czwórką pracowników. W 2019 roku kupiliśmy sobie biurowiec, a liczba pracowników personelu przekroczyła 20 osób. Rozpoczęliśmy budowę systemu i procesów operacyjnych firmy, co było dla nas dość trudnym, ale interesującym zadaniem. Stworzyłiśmy też plan rozwoju i optymalizacji. Odtąd wszystko poszło bardzo szybko, a to, co widzicie teraz, jest wynikiem tysięcy godzin pracy i wielu eksperymentów.

W 2020 roku podjęliśmy decyzję przystąpić do franczyzy VeAn Tattoo. Przeanalizowaliśmy nasze dane, sieci społecznościowe i doszliśmy do wniosku, że mamy wielu chętnych z krajów WNP. Posiadamy te same klucze wyszukiwania, a zwłaszcza podobne projekty YouTube.

Ta oferta jest dla tych, którzy już zajmują się tatuowaniem i chcą realizować swój model biznesowy oraz dla tych, którzy myślą o zakupie franczyzy studia tatuażu i chcą na tym zarobić. Ponadto rozważamy możliwość rozwoju na zasadzie partnerstwa. Nie potrzebujemy Twoich pieniędzy, tylko utalentowanych i celowych partnerów!

Dlaczego studio tatuażu jest dochodowym biznesem

Cztery sposoby na otwarcie studia tatuażu

  1. Rozpocznij i zrezygnuj

    Wynajmij pokój, kup sprzęt, znajdź dobrych specjalistów i czekaj na zapisy klientów. Wiele osób wierzy, że klienci pojawią się sami i zapraszają wszystkich swoich znajomych tuż po pierwszym udanym tatuażu.

    Początkujący, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z prowadzeniem firmy, uważają, że konieczne jest otwarcie studia tatuażu właśnie w taki sposób. Większość z nich nie skupiają się na dodatkowym zaangażowaniu klienta i rezygnuje z prowadzenia firmy w ciągu sześciu miesięcy.

  2. Ścieżka przedsiębiorcy

    Prawdziwy przedsiębiorca wie, że oprócz wynajmu, sprzętu i kosztów wynagrodzenia, będzie musiał wydać na reklamę i promocję: uruchomić kampanię w Yandex.Direct lub Google Adwords, stworzyć wygodną i funkcjonalną stronę, organizować ciągłą produkcję wysokiej jakości treści fotograficznych i wideo. Potrzebuje też rzetelnych pracowników, którym można zaufać oraz planu działań. Ale dlaczego powtarzać błędy innych? Popełniliśmy milion błędów w ciągu pierwszych dwóch lat prowadzenia biznesu i tyle samo straciliśmy pieniędzy.

  3. Ścieżka mistrza tatuażu

    Kiedy jesteś praktykującym mistrzem tatuażu, wydaje się, że bardzo łatwo jest otworzyć studio. Możesz nawet zabrać niektórych klientów z poprzedniego miejsca pracy (trochę nieuczciwie). Ale zamiast pracy, którą znasz i kochasz, będziesz musiał zrobić kilka nudnych rzeczy. Ponadto będzie ich więcej! Po prostu wybierz kim chcesz być — menedżerem lub mistrzem tatuażu? PAMIĘTAJ, TEGO NIE MOŻNA ŁĄCZYĆ!

  4. Franczyza lub partnerstwo

    Franczyza oferuje znaną markę, doświadczenie zawodowe i ustalone procesy biznesowe, opierając się na zaliczce lub procencie działalności. Dzięki temu ryzyko jest mniejsze, a biznes szybciej idzie do przodu. Jeśli nie chcesz powtarzać błędów i chcesz zacząć zarabiać więcej, franczyza jest właśnie tym, czego potrzebujesz.

62 rozwinięte studia tatuażu VeAn znajdują się już na Ukrainie, w Niemczech oraz Polsce i to dopiero początek

„VEAN TATTOO” to coś więcej niż studio tatuażu

  1. Nowy model biznesowy

    Naszym celem jest popularyzacja i rozwinięcie sztuki tatuażu artystycznego. Ale główną różnicą jest wprowadzenie marketingu i produktu na rynek oraz obsługa klienta i jego zaufanie.

  2. Nowe technologie

    Aby zbudować udany biznes, używamy najnowszej technologii do pracy, analizowania i promowania naszego studia tatuażu. Zautomatyzowane procesy za pośrednictwem naszych systemów SRM, najnowocześniejszych systemów analitycznych i komunikacji cyfrowej pozwalają nam monitorować proces i szybko reagować na wszelkie zmiany. Planujemy naszą przyszłość i wiemy, jak wprowadzić te plany w życie.

  3. Mistrzowie w swojej pracy

    Wybór salonu tatuażu zależy bezpośrednio od doświadczenia i talentu pracujących tam specjalistów. Posiadamy najlepszy dział HR i proces selekcji pracowników.

  4. Szkolenia

    Aby zapewnić naszym klientom wysoką jakość pracy i nie zależeć od czynników zewnętrznych, stworzyliśmy profesjonalne centrum szkoleniowe z wykwalifikowanymi tatuatorami.

    Nasz program nauczania pomoże nawet początkującym tatuatorom stać się mistrzem w swojej pracy. Dbając o wszechstronnym rozwoju zaangażowaliśmy nie tylko tatuażystów, ale także ekspertów ze świata rysunku akademickiego, ilustracji oraz projektowania graficznego.

    Program dodatkowych szkoleń dla naszych pracowników skutecznie rozwiązuje problem rozwoju zawodowego i tworzy perspektywę uczenia się przez całe życie.

Partnerstwo lub zakup franczyzy PRZYNOSI WIELE KORZYŚCI. Oto najważniejsze z nich:
1 MARKA
1.1 Marka, znak towarowy, tożsamość korporacyjna, opakowanie, brand book i tym podobne.
1.2 Regularne badania rynku i badania marketingowe grup docelowych.
1.3 Badania marketingowe produktów w strategii pozycjonowania marki i wdrożenie długoterminowej strategii rozwoju.
2 MARKETING I REKLAMA
2.1 Kampania reklamowa.
2.2 Oficjalna strona internetowa.
2.3 Informacje w mediach społecznościowych.
2.4 Treści na oficjalnym kanale YouTube.
2.5 Wystawy, festiwale i inne wydarzenia.
2.6 Sesje zdjęciowe i sesje wideo.
2.7 Radio i telewizja.
2.8 Środki masowego przekazu.
2.9 Reklama offline.
3 KLIENCI
3.1 Strategia zwiększenia zaangażowania klienta (lidogeneracja).
3.2 Segmentacja klientów według określonych kryteriów.
3.3 Call-center.
3.4 Aplikacja mobilna dla klientów.
4 LOKAL NA DZIAŁALNOŚĆ
4.1 Identyfikacja i wybór lokalizacji dla studia.
4.2 Zalecenia dotyczące instalacji, wyposażenia i utrzymania studia.
4.3 Dostosowane projektowanie wnętrza oparte na tożsamości korporacyjnej naszych projektantów.
4.4 Pomoc w remoncie.
4.5 Ergonomiczne podejście do planowania.
5 RZEMIEŚLNICY I PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI
5.1 Rekrutacja.
5.2 Szkolenia BHP.
5.3 Dodatkowe szkolenia.
5.4 Certyfikacja i dopuszczenie do pracy.
5.5 Adaptacja i kontrola nad działaniem personelu.
6 SYSTEMY ZARZĄDZANIA I ANALITYKI
6.1 Rachunkowość i finanse.
6.2 Komputerowy system zarządzania, nagrania online.
6.3 System CRM.
6.4 Monitoring satysfakcji klientów, analiza small data.
7 PROCESY BIZNESOWE
7.1 Regulamin (personel, dostawa, marketing, sprzedaż, serwis).
7.2 Strategia rozwoju.
7.3 Obieg dokumentów pracowniczych.
8 KOORDYNATOR
8.1 Wsparcie i doradztwo w bieżącej działalności.
8.2 Właściwy specjalista w odpowiednim momencie (HR, prawnik, księgowy, specjalista My Way, menedżer).
8.3 Rozwój zgodnie z planem: projektowanie, uzgodnienie, zarządzanie sprzedażą.
8.3 Motywacja a wyniki pracy.
Opcje współpracy
«LIGHT» Pakiet partnerski 70% na 30%
Opłacalnośc: 13-16 miesięcy
Koszty otwarcia: 50% od ceny firmy
Miejsca pracy: 2 – 6
Pakiet «Franczyza»
Opłacalnośc: 6 - 12 miesięcy
Ryczałt franczyzowy: 2000$
Koszty otwarcia: 16 - 20 tys. dolarów
Miejsca pracy: 4 – 8
Pakiet «Partnerstwo»
Opłacalnośc: 12-15 miesięcy
Koszty otwarcia: 20% kosztów na otwarcie studia z możliwością wykupu
Miejsca pracy: 4 - 7
Jeśli wśród ofert pakietowych nie znalazło Państwo odpowiedniej dla siebie, prosimy wysłać zapytanie, a my przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę.
WYŚLIJ ZAPYTANIE